Welkom! Mogen we cookies gebruiken?

We gebruiken cookies om de website goed te laten werken en om te begrijpen hoe je onze site gebruikt. Zo kunnen we de website blijven verbeteren.

Meer informatie

Cookievoorkeuren

Functionele cookies Verplicht

Nodig voor het goed functioneren van de website, zoals het onthouden van je inloggegevens en voorkeuren.

Analytische cookies

Helpen ons te begrijpen hoe bezoekers de website gebruiken, zodat we deze kunnen verbeteren. We gebruiken hiervoor Google Analytics.

Media cookies

Maken het mogelijk om video's en andere media van externe diensten zoals YouTube te bekijken.

Mooie route met grotendeels onverhard pad. Het leukste vond ik dat je veel langs kleine beekjes wandeld, zeker na een week met regen! Veel bos en rust. Nadeel is dat het een heel smal lusje is dus op de terugweg zie je wat je al gelopen hebt van de andere kant. Het stukje langs de N weg is niets maar gelukkig maar kort. De beloning komt aan het einde met super leuk (en lekker) terras bij het informatie centrum van het Beekdal!
Toch wel weer een hele leuke route dit. Vooral het laatste stuk door het bos is prachtig. Maar ook de Aboretum tuinen aan het begin en vele volkstuinen zijn erg mooi. Veel leuke kleine slingerpaadjes, precies waar je op hoopt bij een klompenpad. Wel zou ik deze route in het voorjaar/ zomer lopen als alles in bloei staat. De bewegwijzering is soms onduidelijk dus de hulp van de app was zeer welkom!
Één van de mooiste klompenpaden die ik gelopen heb! Veel groen, rust, afwisselend landschap en zeer weinig asfalt. Bewegwijzering is goed. Een aanrader!