Geef feedback!
De beste feedback komt van jullie. Laat van je horen. Boven aan de "Nieuws" pagina staat een knop tip, vragen of wensen in te sturen. Ik wil zo veel mogelijk mensen oproepen om hun feedback te delen.
- Wat vind je helemaal geweldig aan WandelWeb en mag absoluut niet veranderen?
- Wat vind je minder handig en heb je tips hoe het handiger zou zijn?
- Als je vergelijkt met andere wandelapps, zijn er dingen die andere apps veel beter doen dan WandelWeb?
- Zijn er dingen in de app die je minder intuitief vindt?
- Zijn er handige functionaliteiten die verstopt zitten waarvan je vind dat ze duidelijker in beeld moeten?
- Wat is echt overbodig in de app?
- Moet je ergens te veel tikken om bij een bepaalde functionaliteit te komen die je veel gebruikt?
Zo kan ik wel even doorgaan, maar jullie begrijpen het. Deel vooral zoveel mogelijk feedback en tips voor verbeteringen.
Samen maken we WandelWeb de beste Wandel App!